fredag 15. april 2011

Verdens beste familie..

Heisann!
Det er veldig lenge siden jeg har blogget, men det var noe på dataen som gjør sånn at det ikke går...hmm..men nå går det:)
Nå er jeg hos verdens beste tante, verdens beste onkel og verdens beste søskenbarn. Det blir bare jeg og søskenbarnet mitt som blir hjemme i kveld og vi skal kose oss med å se på norske talenter og senkveld. Det blir kjekt:) Jeg var med dem på 3D utralyd i går, det var utrolig kjekt. Vi var på shopping i tilllegg, da kjøpte jeg:
genser: Gina Tricot 149,-  singlet: Gina tricot: 99,-  T-skjorte: Gina Tricot 49,-
Og av den beste tanta i verden fikk jeg en puma hettejakke 290,-.

                         


Nå skal jeg kose meg resten av lørdanskvelden.
God fredagskveld <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Du er så herlig, lille venn! Gjett om vi skal kose oss i kveld! Så er det sikkert mye rart som dukker opp på Norske Talenter også, så jeg tror nok det blir en del latter og :-)

    SvarSlett