søndag 20. juni 2010

Familiebursdag!!

Hei!!

I dag har jeg hatt familiebursdag med den gode familien min.
Jeg fikk fine ting.
Det var tanta mi, søskenbarnet mitt, onkel, milo ( hunden til tanta mi) og besteforeldrene mine.

Jeg fikk: en bergans tursekk ( rød og svart ), BULA pannebånd ( rosa og hvitt ),
og 400 kr!

Jeg drar jo til Stord på tirsdag, jeg skal være der i 4 uker eller noe sånt.
Da jeg er der skal jeg besøke søskenbarnet mitt i stavanger.
Jeg skal spare pengene til jeg skal til stavanger for jeg og søskenbarnet mitt skal nemelig på shopping.

Sommerferien min kommer til å bli kjempe koselig og gøy!

Når vi har vert på stord kjører vi bobil ner til Molde igjen.
Vi stopper på turen ned.
Vi skal til dyreparken og til mange andre steder.

Høres ikke dette arti ut?

Jeg tror det blir kjempe gøy!!

3 kommentarer:

  1. Takk for en kjekk bursdag gullet mitt <3
    kommer til å savne deg veldig når du skal være så lenge på ferie!
    men kos deg masse på shopping sammen med Regine =)

    Glad i deg!

    Kos fra Tante

    SvarSlett
  2. ja, tusen takk for den fine gaven, åper du og milo får en fin sommer!:)

    SvarSlett
  3. Det var kjempekos å være i bursdagen din Live, du er verdens snilleste.
    Også synes jeg det var godt med krem fra kaka tjhi.
    Gleder meg til du kommer hjem fra ferie, da må du komme å besøke meg.

    boff fra Milo-vennen din <3

    SvarSlett