søndag 2. januar 2011

Heisann!
Det er veldig lenge siden jeg har blogget nå, det er fordi det ikke gikk an på dataen til mormor og morfar. Vi har jo som du kanskje forsto vert hos mormor og morfar, der har vi vert både juaften og nyttårsaften. Jeg er veldig lei av å kjøre bil nå kjenner jeg. Det er 12 timer til der mormor og morfar bor....Det var kjedelig å kjøre, det gikk fint da siden jeg sov ganske lenge. Vi feiret jo julaften der, det var kjempe gøy. Den feiret vi med: Tante, onkel, søskenbarna mine, besteforeldrene mine, søsteren min og mamma og pappa. Jeg fikk masse fint: Gavekort, klær, håndballdrakt, klokke, parfyme, spill, dusjsåpe og litt andre småting:D
En dag da vi var der dro vi til Haugesund, der kjøpte jeg to bukser og en genser.
Det var en morsom tur, og søskenbarnet mitt skulle prøve bunad. På nyttårsaften feiret vi oppe hos tante og onkel, der spiste vi kalkun og riskrem. Vi hadde ikke raketter selv, men naboene hadde mange, det var egetlig det jeg ville fortelle om juleferien:)
Raketter! Godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar