fredag 1. juli 2011

Bursdag !

Hei i dag er jeg 12 år !! Det føles bare bra, jeg har fått .......... trommevirvel ..... IPAD 2!!!!!!
Det er syykt kult! Jeg har ikke fått den enda, vi står på sånn liste. Men gleder meg sykt til jeg får den :D Og så har jeg fått penger ;) I dag har vi vert på resturang og så har jeg snakka ganske mye i telefonen siden det er så mange som vil gratulere meg med dagen.. Koselig <3 Og i dag har jeg og søskenbarnet mitt Regine avtalt at jeg skal komme til Stavanger på søndag:D Det blir bare så KULT! Om sikkert ikke så lenge skal jeg ha selskap. Kan denne dagen bli bedre?<3


PS: Jeg beklager at jeg ikke har blogget på lenge, men har ikke hatt så mye å blogge om :P<3
Ha en fortsatt fin 1.juli alle sammen<3

4 kommentarer:

  1. GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN, VERDENS BESTE 12 ÅRING <3
    TANTE ER KJEMPEGLAD I DEG!!!!!!
    STORE KLEMMER

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen din, igjen, gull! Er så utrolig stolt av deg, og ikke minst glad i deg!! Stor og god klem fra Mia og lille Aurora <3

    SvarSlett
  3. Elisabeth: Tuusen takk <3
    Reidun: Kjempe glad i deg og <3
    Mia Beathe - søskenbarn: Tusen takk stolt og glad i deg også <<3<3

    SvarSlett