lørdag 27. august 2011

KINO MED BESTEJENTA !

Sorry for lite blogging, men har ikke hatt så utrolig mye tid, skolen har begynt igjen og lekser er i full gang :(

Nå snart skal jeg og Juliejenta mi på kino, den heter " få meg på, for faen". Den høres bra ut etter det jeg og Julie har lest !
Gleder oss utrolig masse <3


                                             Julie sitt antrekk <3
                                            Mitt antrekk ;; bildene ble feil vei.. men gadd ikke fikse på de ;;

2 kommentarer:

  1. fine jenta vår <3 En liten hilsen fra tante og bestemor i Trondheim. Glad i deg og savner deg. Bestemor har hengt tegningene opp på veggen i leiligheta <3 Hils alle sammen. Stooor klem

    SvarSlett
  2. Du er kjempefiin <3 Du må hilse så mye tilbake fra meg <3 Savner dere begge to <3

    SvarSlett