søndag 18. april 2010

Poppeloppe forestilling.

Hei!
Det er lenge siden jeg har skrevet men det er en grunn til det.
Jeg har ikke hatt så mye tid til å skrive på bloggen min i de to siste ukene.
Jeg spiller i poppeloppeteateret. Vi har forestillinger og det er den siste forestillingen i dag.
Årets forestilling heter "Hemmeligheten" stykke handler om et romskip lander på planeter uroboros ute i verdens rommet. De som var i romskipet var fra den røde planet. De hadde et spesielt mål for den turen. De skulle få tak i pollen til energien til romskipene sine. Spåmannen Apollo har funnet ut at tiden var rett til å reise og de startet reisen.
Da de kom frem var det ingen der. Det viste seg at det var pest. Alle var inne.
De første de møtte på var Krill, gullfuglen. Hun viste vei til den lille jenta som heter Sitranita. Det var bare gutten Jomada og Sitranita som kunne se den. De voksne ombord så den ikke. Sitranita fulgte fulen og poff var hun vekk. Sitranita skulle egentlig ikke være med så kaptein Astro ble kjempe sint da han så at hun var med i romskipet. Kaptein Ästro ble sint pga. at hun hadde gul hjelm og det betydde ulykke.
Sitranita møtte en robot og en sur gretten mann som ble kalt gullmaker.
Det var en dronning der også med to søte kammerpiker. Prinsen var en gretten og slu mann som krevde panger av de fattige.

Mer sier jeg ikke tilfelle du skal se forestillingen.

1 kommentar:

  1. såååå kjekt å se at du skriver i bloggen igjen gullet mitt!
    Du er kjempeflink å skrive!!!
    Jeg er kjempelei meg for at jeg ikke får kommet og sett deg spille teater, men håper jeg får sett det neste år.

    Stor kos fra tante som er kjempestolt av deg!

    SvarSlett