søndag 17. april 2011

Bursdag !

Heia!
Nå har jeg kommet hjem fra Ingvild og Hanna, vi var hos dem etter vi var i bursdag til Tonje. Det var kjempe morsomt, vi spiste pizza og drakk brus. Vi så på film ( keepern til liverpool ) den var bra og Tonje fikk mange fine gaver. Det var kjempe gøy!!<3
Senere skal jeg på kamp med Vilde og pappa. Det gleder jeg meg til. Håper molde vinner i dag.
I morge kommer mormor og morfar + søkenbarnet mitt Johanna. Jeg har påskeferie og det er bare såååå deilig <3


 
Julie poserer xP 
                                           Jeg prøvde å etterligne Julie :P
      
                                         

1 kommentar:

  1. Kjekt å høre at du kosa deg i bursdag! Også har du lagt ut bilder av to flotte jenter! :-) Nyt påskeferien din, snuppa, den tror jeg du har fortjent! ;-)

    SvarSlett