onsdag 1. juni 2011

Laang helg !

Nå er det en lang helg foran oss :) Det blir kjempe deili..jeg skal overnatte med Julie i morgen og så skal vi på telt overnatting med Hanna og Ingvild fra Fredag til Lørdag, det blir kjeempe GØY! Men nå er det jo ganske lenge siden jeg har blogget, men det kommer sikkert ikke til å bli så mye i helgen heller siden jeg skal jo så mye bort..men skal prøve å blogge!<3
Siden jeg ikke har blogget noe denne uken, er dette en liten oppsumering:

  • Mandag: Skole og så på kampen til guttene i klassen.
  • Tirsdag: Skole, kjøpte nye sko og var med Julie <3
  • Onsdag: Skikkelig kosedag på skolen og laanghelg !

Jeg har fått meg nye sko og det er sånne Kawasaki sko, de er kjempe kule! De ser kanskje ikke så nye ut på bildet da men når jeg er på fortballbana så blir de litt skittne. Men jeg kjøpte de i går, de kostet 599,- på 2sko. De er gråe og lysegrå.


Nye skoa mine <3

2 kommentarer: