tirsdag 21. juni 2011

Onepiece og familiebursdag ...

Nå er jeg med verdens beste tante, etter bursdagen fant vi ut at jeg like så godt kunne være med henne hjem. Vi spiste og jeg har hatt noen latterkramper som det jeg alltid har når jeg med dem <3 Vi har tatt mange bilder i familiebursdagen og her på hjelset. Tante er så utrolig flink til å redigere bilder, hun er jo flink til alt <3<3 Vi har tatt noen bilder av den kule onepiecegjengen ;;

                                            ;;

                                                     
                                              Tantes nydelige bilder <3

                                                          
                                                Enda ett <3

                                                           
                                                         Onepiecegjengen !;P
                                                        
                                                         Jump !

2 kommentarer:

  1. hehe ja jammen kan vi å få latterkramper du og jeg gull <3 Vi har det morsomt sammen! Synes det er kjempekjekt at du blei med innover i dag, lenge siden sist nå.....

    Tenk, når du kommer hjem fra ferie så har lille Aurora kommet til verden. Da må du komme masse innover å kose med lille prinsessa <3

    Glad i deg gullet mitt <3

    SvarSlett
  2. hehe, ja latter blir det ;;
    Ja, neste gang får jeg se lille Aurora :D Det gleder jeg meg utrolig myye til <3

    SvarSlett